شروع دوره های رایگان توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری استان سمنان

به گزارش گیگابلاگ، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: برگزاری دوره های آموزشی رایگان توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری استان سمنان شروع شد.

شروع دوره های رایگان توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری استان سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، محمد طاهریان روز چهارشنبه 11 تیر ماه با اعلام این خبر اضافه کرد: این دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروی انسانی فعال در حوزه گردشگری استان سمنان، توسط موسسات آموزشی و با نظارت این اداره کل برگزار می گردد.

او گفت: برگزاری این دوره ها با دوره آموزشی بازاریابی و برندسازی گردشگری در استان سمنان ویژه تاسیسات گردشگری استان، پنجشنبه 12 تیرماه در گرمسار شروع می گردد.

طاهریان اضافه کرد: دوره مدیریت اقتصادی برای مدیران غیراقتصادی تاسیسات گردشگری ویژه مدیران واحدهای اقامتی، دومین دوره ای است که آدینه هفته جاری 13 تیرماه در گرمسار برگزار می گردد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: همچنین دوره مدیریت سبز با رویکرد صنعت گردشگری و هتلداری ویژه مدیران واحدهای اقامتی و پذیرایی روز یکشنبه 15 تیرماه و دوره مبانی کارآفرینی در حوزه های تخصصی و گردشگری نیز ویژه تاسیسات گردشگری، روز چهارشنبه 18 تیرماه در سمنان برگزار می گردد.

او گفت: برگزاری این دوره ها ادامه دارد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره ها می توانند با شماره 09127312017 (امور آموزشی حوزه گردشگری اداره کل) تماس بگیرند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان تاکید نمود: استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در زمان شرکت در این دوره ها الزامی است.

در استان سمنان 16 هتل، یک هتل آپارتمان، یک متل، پنج مهمانپذیر، 88 اقامتگاه بوم گردی و 12 اقامتگاه سنتی، 57 خانه مسافر، پنج مجتمع گردشگری، سه اردوگاه و مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری با ظرفیت پذیرش سه هزار و 446 نفر شب، پذیرای گردشگران هستند.

31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین راهی و 19 سفره خانه سنتی در استان سمنان فعال هستند.

سه موسسه آموزش گردشگری نیز در این استان فعالیت دارند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4802

به "شروع دوره های رایگان توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره های رایگان توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید