احتمال تعطیلی تمامی رویدادهای کشتی تا سرانجام سال 2020

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، پس از شیوع ویروس کرونا در سطح دنیا و فراگیری بیماری کووید 19 در تمامی کشورها، اتحادیه دنیای کشتی نیز با تبعیت از سازمان های بین المللی، تمامی رویدادهای رسمی خود را لغو و تعطیل کرد.

احتمال تعطیلی تمامی رویدادهای کشتی تا سرانجام سال 2020

در ماه های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، پیش بینی اتحادیه جهانی کشتی از تعطیلی رویدادهای رسمی اینگونه بود که شاید بتوان این بیماری خطرناک را پس از دو یا سه ماه پشت سر گذاشت و همه چیز را طبق برنامه جدید پیگیری کرد. اما محدودیت های کرونایی هر روز بیشتر شد و اتحادیه جهانی کشتی را بر آن داشت تا تعطیلی کشتی را هر از چندی، دوباره تمدید کند. بطوری که هفته گذشته طبق مصوبه جدید اتحادیه جهانی اعلام شد، تمامی رویدادهای کشتی تا روز 10 آبان ماه تعطیل است. بدین ترتیب این بلاتکلیفی همچنان ادامه یافت و در حالی که قرار بود تعطیلی کشتی در روز 10 شهریور ماه به سرانجام برسد، این فرایند تا روز 10 آبان تمدید شد.

هر چند اتحادیه جهانی کشتی تا به امروز سعی نموده فرایند تعطیلی کرونایی خود را دو ماه یک بار تمدید کند و نشان دهد این شرایط ناامیدکننده چندان پایدار نیست، اما با ادامه این فرایند، رفته رفته به ماه های سرانجامی سال 2020 نزدیک می شویم و اصلاً بعید نیست لغو برنامه های رسمی کشتی تا سرانجام سال میلادی هم به طول بیانجامد.

به گزارش خبرنگاران، جلسه ماهیانه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی به تازگی به منظور آنالیز شرایط و تصمیم گیری در مورد رویدادهای برنامه ریزی شده ماه های سپتامبر و اکتبر برگزار گردید. در این جلسه تاکید شد، اتحادیه جهانی کماکان بر شرایط قاره ها و کشورها نظارت کامل داشته باشد تا در صورت لزوم بتواند تصمیمات فوری را اتخاذ کند. البته قرار است این کمیته تا یک ماه آینده مجدداً به منظور آنالیز امکان برگزاری رقابت های جهانی که برای ماه سرانجامی سال 2020 (آذرماه) برنامه ریزی شده نیز تشکیل جلسه دهد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5260

به "احتمال تعطیلی تمامی رویدادهای کشتی تا سرانجام سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعطیلی تمامی رویدادهای کشتی تا سرانجام سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید