استفاده از نرم افزار های مشاوره آنلاین پزشکی راه حلی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش گیگابلاگ، با توجه به شیوع کرونا و شلوغی مراکز درمانی، بهره گیری از نرم افزار های مشاوره آنلاین پزشکی می تواند راهی برای پیشگیری از انتقال بیماری ها باشد.

استفاده از نرم افزار های مشاوره آنلاین پزشکی راه حلی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

مرتضی عبداللهی مدیر عامل و بنیانگذار نرم افزار هلیکس در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرنگاران، درباره این نرم افزار بیان نمود: با توجه به شیوع کرونا و شلوغی مراکز درمانی و اینکه مراکز درمانی خود می توانند یکی از دلایل انتقال بیماری باشند؛ اپلیکیشن های مشاوره آنلاین پزشکی می توانند یکی از راه های خوب برای راهنمایی و رفع نگرانی های شما باشند.

وی ادامه داد: اپلیکیشن هلیکس علاوه بر سرویس های متعدد در حوزه های مختلف سلامتی بخش ویژه ای برای بیماری کرونا راه اندازی و خدمات کاملا رایگان ارائه می دهد؛ که در این بخش می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه با پزشک مکالمه آنلاین داشته باشید. علاوه بر مکالمه آنلاین با پزشک می توانید مطالب مفید در مورد پیشگیری و مراقبت های لازم در مورد کرونا یا آدرس و نقشه بیمارستان های ریفرال کرونا را مشاهده کنید.

عبداللهی بیان نمود: اپلیکیشن هلیکس دارای ویژگی هایی از قبیل ویزیت آنلاین، مادر و کودک، تغذیه و سبک زندگی، جستجوی مراکز درمانی و پزشکان، اطلاعات دارویی و غیره است.

بنیانگذار این نرم افزار درباره بخش ویزیت آنلاین عنوان نمود: در این قسمت می توانید سوالات پزشکی خودتان را در زمانی بسیار کوتاه و در هر ساعت از شبانه روز بپرسید و با پزشک گفتگو کنید. در بررسی هایی که برروی هلیکس انجام شد، سرعت پاسخگویی بالا و تسلط پزشکان برموضوعات، بسیار چشمگیر بود و حتی در مواردی که نیاز به مراجعه حضوری بود مراکز درمانی و تخصصی مورد نیاز از طرف پزشک معرفی می شود.

وی با اشاره به بخش مادر و کودک توضیح داد: این بخش مخصوص مادران باردار و مادرانی که بچه ها زیر 12 سال دارند طراحی شده است؛ که سرویس های مختلفی از جمله مشاوره تخصصی و تعیین زمان تخمک گذاری و ... دارد.

عبداللهی گفت: در قسمت مجله سلامتی اطلاعات مفید پزشکی و سلامتی به صورت روزانه در اختیار کاربران قرار داده شده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2909

به "استفاده از نرم افزار های مشاوره آنلاین پزشکی راه حلی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از نرم افزار های مشاوره آنلاین پزشکی راه حلی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید