اعضای هیئت رئیسه، نواب رئیس و دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب شدند

به گزارش گیگابلاگ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری احکام انتصاب اعضای هیئت رئیسه، نواب رئیس و دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی را صادر کرد.

اعضای هیئت رئیسه، نواب رئیس و دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های دانشگاهی را منصوب کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بنابر این گزارش سید عبدالحمید احمدی، رضا قراخانلو، ناصر مطیعی، رحیم شریف، امیر عباس لشگری، هادی جعفری نژاد، فرناز ترابی، محمد نقی یوسف پور و مهدی مقدم منش به عنوان اعضای هیئت رئیسه، و طاهره رحیم دل به عنوان خزانه دار منصوب شدند.

در احکام غلامی آمده است:

با استناد بند 3 ماده 7 اساسنامه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و صورتجلسه پنجم مهر 1399 مجمع عمومی فدراسیون و همسو با ماده 8 اساسنامه و به پیشنهاد رئیس فدراسیون، به موجب این حکم به سمت عضو هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید و با هماهنگی رئیس فدراسیون و وظایف تعریف شده در اساسنامه، در انسجام بخشی و یکپارچگی فعالیت های ورزشی در مراکز آموزش عالی پیروز باشید.

غلامی همچنین طی احکامی دیگر، محمد حسین علیزاده را به عنوان نایب رئیس اول، مرجان صفاری را به عنوان نایب رئیس بانوان و محمد پورکیانی را به عنوان دبیر کل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بنابر این گزارش، در حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری آمده است:

با استناد بند 3 ماده 7 اساسنامه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و صورتجلسه پنجم مهر 1399 مجمع عمومی فدراسیون و به پیشنهاد رئیس فدراسیون ، به موجب این حکم از تاریخ برگزاری مجمع عمومی برای چهار سال به سمت نایب رئیس ،دبیرکل و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید و با هماهنگی رئیس فدراسیون و وظایف تعریف شده در اساسنامه در جلب همکاری نهادهای ذیربط و تحکیم حضور فعال و عزتمند کشورمان در سطح بین المللی و همچنین انسجام و یکپارچگی فعالیت های ورزشی در مراکز آموزش عالی کشور پیروز باشید.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7905

به "اعضای هیئت رئیسه، نواب رئیس و دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای هیئت رئیسه، نواب رئیس و دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید