اولیایی: مدیران وزارت ورزش توهم دانایی دارند و برای مدیریت باشگاه ها یک بله قربان گو را پیدا می نمایند، مسیرمان کاملاً غلط است

به گزارش گیگابلاگ، کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال مدعی است مدیران وزارت ورزش و جوانان، همواره یک فرد تابع را برای مدیریت باشگاه ها انتخاب می نمایند.

اولیایی: مدیران وزارت ورزش توهم دانایی دارند و برای مدیریت باشگاه ها یک بله قربان گو را پیدا می نمایند، مسیرمان کاملاً غلط است

به گزارش خبرنگاران، کاظم اولیایی درباره استفاده از مدیران ناموفق فدراسیون های مختلف در باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: افرادی که وارد مدیریت ورزش و فوتبال می شوند، باید گواهی و تأییدیه داشته باشند. مدیریت باشگاه ها تنها جایی است که نیازی به سابقه، تخصص و گواهی ندارد. زمانی که وارد فوتبال حرفه ای شدیم، مدیریت را در باشگاه ها معین نکردیم و الان تصمیمات در اتاق های در بسته گرفته می گردد.

این مدیران شاید افراد بسیار خوبی باشند، اما نسبت به این شغل یا تبحر لازم را ندارند، یا از شناخت لازم از باشگاه یا دلسوزی لازم برخوردار نیستند.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: مدیریت باشگاهی ما روز به روز آسیب بیشتری می بیند. هر کسی می آید، شعارهایی می دهد و توقعاتی ایجاد می نماید؛ سپس کوهی از بدهی و مسائل را بر جای می گذارد و فرار می نماید.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: ما استانداردی در مدیریت باشگاهی نداریم و وزارت ورزش هم توهم دانایی دارد. آقایان فکر می نمایند از همه داناتر هستند که این خیلی خطرناک است. آنها یک بله قربان گو و مطیع ترین فرد را پیدا می نمایند. اختیار باید با مسئولیت برابر باشد که مسئولیت را به مدیر می دهند و اختیار را نمی دهند. این مسئله ای است که در حوزه دولتی گرفتار آن هستیم.

اولیایی با بیان اینکه مدیرانی در باشگاه ها آمدند و خرابکاری کردند که شاید در ادارات دیگر، لیاقت فراوانی داشته اند، گفت: مدیریت باشگاه با فلان اداره یا قوه ای انتظامی متفاوت است. یک سردار در هدایت و رانندگی در درجه بالایی از مدیریت بود و مدیریتش را می پسندیدند، اما حضورش در ورزش آسیبی به خودش و باشگاه مربوطه زد که تا سال های زیادی قابل جبران نبود.

وی در واکنش به جوابگو نبودن مدیران عامل باشگاه ها پس از کنار رفتن از سمت های خود گفت: برای اینکه اختیاری به مدیران نداده ایم. آقایان به مدیران دستوری می دهند که آمر بیشتر از مجری مقصر است. مافوق می گوید فلان بازیکن یا مربی را بیاور و به هر قیمتی اول شو. مدیر مربوطه هم دستور رئیسش را اجرا می نماید و وقتی به توفیقی نمی رسد، نمی تواند پاسخ دهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که با برنامه آفساید رادیو جوان گفت وگو می کرد، در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این رویه اشتباه رفع خواهد شد، گفت: جهتی که می رویم کاملاً غلط است و آن را باید اساسی اصلاح کنیم. اوضاع در این جهت، روز به روز بدتر می گردد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3966

به "اولیایی: مدیران وزارت ورزش توهم دانایی دارند و برای مدیریت باشگاه ها یک بله قربان گو را پیدا می نمایند، مسیرمان کاملاً غلط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: مدیران وزارت ورزش توهم دانایی دارند و برای مدیریت باشگاه ها یک بله قربان گو را پیدا می نمایند، مسیرمان کاملاً غلط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید