شرح نائب رئیس شورای شهر در خصوص غیبت چمران ، برای ورود اتوبوس دست دوم با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره ایم

به گزارش گیگابلاگ، نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به بیماری چمران و علت غیبت دو جلسه ای رییس شورای شهر در صحن شورا گفت: آقای چمران به نوعی ویروس که در هر دوره ای اوج می گیرد مبتلا شدند.

شرح نائب رئیس شورای شهر در خصوص غیبت چمران ، برای ورود اتوبوس دست دوم با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره ایم

به گزارش خبرنگاران، پرویز سروری در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کوشش ما این است که حسابرسی ها را در این جلسه به اتمام برسانیم، گفت: در جلسه امروز مدیرعامل انجمن اوتیسم نیز حضور دارد و شورا معتقد است که باید از این خانواده ها حمایت کند و هماهنگی های لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

او با اشاره به دلیل عدم حضور مهدی چمران در صحن شورا نیز اظهار کرد: آقای چمران به بیماری مبتلا شدند؛ در حقیقت به نوعی ویروس که در هر دوره ای اوج می گیرد مبتلا شدند و البته ایشان می توانستند حضور پیدا نمایند اما پزشکان فعلاً برای ایشان استراحت تجویز نموده اند.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه معتقدیم فراوری داخلی باید زمانی مورد حمایت قرار بگیرد که مسئله ای برای مردم ایجاد نشود، گفت: با همه فراورینمایندگان در ارتباط هستیم که فراوری داخلی لطمه نخورد اما زمان انتظار مردم برای اتوبوس از 45 دقیقه عبور می نماید.

او با تاکید بر اینکه اتوبوس های دست دوم مدنظر مدیریت شهری تقریباً در حد نو هستند، اضافه نمود: نمی توانیم مردم را منتظر نگه داریم و می خواهیم با همراهی دولت سریعتر این اتوبوس ها را وارد کنیم؛ در این زمینه با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 20724

به "شرح نائب رئیس شورای شهر در خصوص غیبت چمران ، برای ورود اتوبوس دست دوم با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح نائب رئیس شورای شهر در خصوص غیبت چمران ، برای ورود اتوبوس دست دوم با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید