حفظ 24 هزار شغل آسیب دیده از کرونا در لرستان

به گزارش گیگابلاگ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تسهیلات لازم برای حفظ 24 هزار و 324 فرصت شغلی آسیب دیده از کرونا در این استان پرداخت شده است.

حفظ 24 هزار شغل آسیب دیده از کرونا در لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب در جمع خبرنگاران به پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اشاره و اظهار کرد: در این راستا 186 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل و کسب و کارهای متضرر از کرونا در استان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به سهمیه 700 میلیارد تومانی لرستان برای پرداخت تسهیلات کرونا به مشاغل ادامه داد: تا به امروز 250 میلیارد تومان از این رقم جذب شده است و 20 هزار و 729 پرونده با حفظ 24 هزار و 324 شغل پیروز به دریافت این وام شده اند.

وی افزود: این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، مراکز آموزشی و فنی حرفه ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده ای تخصیص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیش از 30 هزار پرونده با مجموع تسهیلات درخواستی بیش از 300 میلیارد تومان به بانک های استان معرفی شده است و کار پرداخت وام به کسب و کارهای متقاضی همچنان ادامه دارد.

آشتاب اظهارکرد: با توجه به این که 17 هزار واحد از مجموع 53 هزار واحد صنفی لرستان در خرم آباد وجود دارد تا به امروز حدود 60 میلیارد تومان از تسهیلات ، به اصناف و کسب و کارهای این شهرستان پرداخت شده است.

وی شرح داد: حمایت از مشاغل و تثبیت اشتغال کار راحتی نیست اما حدود 10 ماه گذشته تلاش بسیاری اجرا شده است با پرداخت تسهیلات بانکی، از تعطیلی واحدها جلوگیری شود.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7811

به "حفظ 24 هزار شغل آسیب دیده از کرونا در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ 24 هزار شغل آسیب دیده از کرونا در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید