خبرنگاران افشاگری کاسیاس؛ چهار ال کلاسیکوی سال 2011 رختکن لاروخا را به جان هم انداخت

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- ایکر کاسیاس در گفت وگویی از تیره و تار شدن روابط ملی پوشان بارسلونا و رئال مادرید در تیم ملی اسپانیا در سال 2011 پرده برداشت.

خبرنگاران افشاگری کاسیاس؛ چهار ال کلاسیکوی سال 2011 رختکن لاروخا را به جان هم انداخت

به گزارش خبرنگاران، در سال 2011 چهار ال کلاسیکوی حساس در فاصله ای کوتاه برگزار گشت که در نتیجه آن اختلافاتی در عرصه ملی مابین کهکشانی ها و آبی اناری ها به وجود آمد.

گلر اسبق تیم رئال مادرید به همراه ویسنته دل بوسکه سرمربی وقت لاروخا، از خاطرات خود در تیم ملی آن سال اسپانیا پرده برداشتند.

کاسیاس در گفت وگو با ال پایس در مورد کلاسیکو سال 2011 گفت: ما در آن مدت کوتاه برای آن چهار ال کلاسیکو آماده نبودیم. با هم زیاد بازی کرده بودیم اما آن چهار بازی فوتبال اسپانیا و همه آنچه پیرامون آن بود را تعریف و در نهایت هم وسعتی سیاسی پیدا کرد؛ اگر بارسلونا برنده می شد، مثل این بود که کاتالونیا، مادرید را شکست داده است.

دل بوسکه اضافه نمود: فکر می کنم که به دلیل نفوذهای خارجی، رختکن تیم ملی اسپانیا دچار دودستگی شد.

کاسیاس در پاسخ گفت: این مشکل ما نبود اما ما دعوا را به تیم ملی کشاندیم. می شد بوی تفرقه را در رختکن حس کرد و روابط مثل گذشته نبود. کارلوس پویول که واقعا با او رابطه خوبی داشتم یک روز به من گفت که در برهه ای قصد داشته حسابی من را کتک بزند و من هم در پاسخ به وی گفتم می دانم چون خودم هم چنین حسی داشتم.

دل بوسکه ادامه داد: من از هیچکس طرفداری نکردم و کاملا بی طرف بودم و در تیم ملی هرگز به زمزمه های سیاسی گوش نمی دادم. شاید شما (خطاب به کاسیاس) بین خودتان در مورد سیاست حرف می زدید اما در حضور من به ندرت این اتفاق می افتاد.

کاسیاس در توضیح گفت: شاید دلیل این موضوع این بود که غروب ها با جرارد پیکه وقت نمی گذراندیم درغیر اینصورت او ما را دیوانه می کرد.

در بخشی از این گفت وگو، کاسیاس و دل بوسکه در مورد تصمیم استفاده از داویدد دخه آ در یورو 2016 بحث کردند.

دل بوسکه در این باره تاکید کرد: با نهایت احترام برای تمام گلرها، فکر کردیم که حالا نوبت دخه آ است و درست یا غلط، این یک تصمیم کاملا ورزشی بود. اما می دانم این تصمیم هم برای تو (کاسیاس)، هم برای من و هم برای تمام مجموعه سخت بود.

کاسیاس در واکنش گفت: بله همین طور بود. به خاطر دارم که با شما (دل بوسکه)، خاویر مینانو و تونی گراند حرف زدم. نمی دانم اشتباه کردم یا نه و همیشه با حسن نیت در مورد این موضوع حرف زدم اما گاهی اوقات باید با بازیکنان حرف بزنید؛ مثلا بگویید ببین ایکر، قصد داریم چنین تصمیمی را بگیریم.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6251

به "خبرنگاران افشاگری کاسیاس؛ چهار ال کلاسیکوی سال 2011 رختکن لاروخا را به جان هم انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افشاگری کاسیاس؛ چهار ال کلاسیکوی سال 2011 رختکن لاروخا را به جان هم انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید