خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان از مرز هزار نفر گذشت

به گزارش گیگابلاگ، گرگان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی گلستان گفت که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز یک هزار و 13 نفر در این استان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان از مرز هزار نفر گذشت

دکتر عبدالرضا فاضل امروز شنبه گفت: هم اکنون 279 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که 54 نفر آنها با شرایط بدحال در بخش مراقبت های ویژه و 27 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

به گزارش دریافتی خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ وی اضافه نمود: با افزایش خفیف شمار مبتلایان به کرونا در گلستان مواجهیم و با در نظر دریافت شرایط زرد (متوسط) استان از نظر آلودگی به ویروس؛ باید مراقب بود تا شرایط کنترل گردد که در این رابطه همکاری عموم مردم مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه شهرستان های آق قلا، گالیکش، گمیشان و مراوه تپه در شرایط سفید قرار دارند، گفت: شهرستان بندرگز در شرایط قرمز و پرخطر و مینودشت در شرایط نارنجی (نزدیک به قرمز) قرار دارند ضمن اینکه بقیه شهرستان ها شامل بندرترکمن، کردکوی، گرگان، علی آبادکتول، رامیان، آزادشهر، گنبدکاووس و کلاله در شرایط زرد هستند.

دکتر فاضل از مردم استان گلستان خواست با رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم های دسته جمعی ضمن مراقبت از خود و خانواده ، به کادر بهداشت و درمان در مهار ویروس کرونا یاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران در همین رهگذر سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 335 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته شمار جانباختگان بیماری کرونا در کشور به 32 هزار و 320 نفر رسید و 31 استان همچنان در شرایط قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.

سیما سادات لاری درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس گفت: در 24 ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 5 هزار و 814 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و دو هزار و 169 نفر بستری شدند که با این حساب، مجموع بیماران به 562 هزار و 705 نفر رسید.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6378

به "خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان از مرز هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد جان باختگان کرونا در گلستان از مرز هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید