خبرنگاران خواهرزاده بن لادن در خصوص حمله شبیه یازده سپتامبر در آمریکا هشدار داد

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- خواهرزاده اسامه بن لادن روز شنبه هشدار داد که در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا وقوع یک حمله هم سبک یازده سپتامبر ممکن است.

خبرنگاران خواهرزاده بن لادن در خصوص حمله شبیه یازده سپتامبر در آمریکا هشدار داد

به گزارش خبرنگاران، نور بن لادن 33 ساله در مصاحبه با نیویورک پست گفت: فعالیت داعش در زمان دولت اوباما / بایدن گسترش یافت و منجر به حضور آن ها در اروپا شد. ترامپ نشان داد که با نابودی ریشه تروریست ها و قبل از اینکه فرصت حمله را پیدا نمایند، آمریکا و ما را در برابر تهدیدات خارجی محافظت می نماید.

نور بن لادن متولد سوئیس اضافه کرد که حامی ترامپ در سال 2020 است و انتخابات مهمترین تحول در نسل کنونی به حساب می آید.

خواهرزاده بن لادن تاکید نمود: حملات تروریستی که طی 19 سال گذشته در اروپا رخ داده ما را به لرزه انداخته و (اسلام رادیکال) کاملاً در جامعه ما نفوذ نموده است.

نور بن لادن ادامه داد، در آمریکا بسیار نگران نماینده است که حزب چپ کاملاً با افرادی که از این ایدئولوژی حمایت می نمایند، همسو گردد.

در حادثه 11 سپتامبر سال 2001 افرادی که گفته می گردد از اعضای گروه تروریستی القاعده بودند چهار هواپیمای مسافربری را ربوده و به اهدافی در داخل آمریکا حمله کردند. از میان 19 فرد دخیل در این هواپیماربایی 15 نفر تبعه عربستان سعودی بودند.

2 فروند از هواپیماهای مسافربری به ساختمان برج های دو قلوی تجارت جهانی برخورد کردند، یکی از آن ها به ساختمان پنتاگون در ایالت ویرجینیا برخورد کرد و هواپیمای چهارم بعد از کوشش مسافرها برای مقابله با افراد هواپیماربا در پنسیلوانیا سقوط کرد. نزدیک به 3000 نفر در این حادثه جان باختند. القاعده مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

دولت آمریکا پس از این حادثه ابتدا به افغانستان و بعد از آن به عراق حمله کرد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5626

به "خبرنگاران خواهرزاده بن لادن در خصوص حمله شبیه یازده سپتامبر در آمریکا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خواهرزاده بن لادن در خصوص حمله شبیه یازده سپتامبر در آمریکا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید