خبرنگاران رییس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی برکنار شد

به گزارش گیگابلاگ، تبریز - خبرنگاران - ابوالفضل صفی اقدم رییس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی با رای اکثریت اعضای مجمع فوق العاده این هیات، برکنار شد.

خبرنگاران رییس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی برکنار شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران، نشست فوق العاده اعضا مجمع هیات ورزنه برداری آذربایجان شرقی در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و طی آن از مجموع 15 عضو، تعداد 10 عضو به برکناری رییس هیات رای دادند.

صفی اقدم در جریان انتخابات ریاست هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی در مرداد ماه امسال با 15 رای به این سمت انتخاب شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست فوق العاده هیات وزنه برداری با اشاره به اهمیت این رشته ورزشی، گفت: وزنه برداری یکی از رشته های پرمدال و افتخارآفرین استان است و بسیاری از ورزشکاران و افتخار آفرینان استان از این رشته هستند.

ایوب بهتاج ادامه داد: باید در اسرع وقت مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان برگزار شود و نباید این هیات با سرپرست اداره شود بلکه باید رئیس انتخاب شود تا هیات به امور جاری خود برسد.

وی اضافه نمود: نایب رئیس هیات ها در واقع، جانشین رئیس هیات هستند و در غیاب روسا مسئولیت امور را بر عهده دارند.

بهتاج گفت: انتظاری که از نایب رئیس هیات ها داریم، مدیریت درست و قانونی هیات ها در نبود روسا و همچنین ساماندهی بخش بانوان هیات و استعدادیابی در این بخش است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7493

به "خبرنگاران رییس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید