در بعضی از استانها جوامع بومگردی و اقامتگاه ها و هتلداران با هم یک تشکل را تشکیل داده اند

به گزارش گیگابلاگ، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، در بعضی از استانها جوامع بومگردی و اقامتگاه ها و هتلداران با هم یک تشکل را تشکیل داده اند.

در بعضی از استانها جوامع بومگردی و اقامتگاه ها و هتلداران با هم یک تشکل را تشکیل داده اند

جوامع هتلداری در بعضی از استانهای کشور بتازگی به نام خود کلمه بومگردی و واحدهای اقامتی را نیز اضافه نموده اند. به عنوان مثال، در روزهای اخیر از لوگوی جامعه هتلداران و واحدهای اقامتی و بومگردی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد و مدیران ارشد اداره کل میراث فرهنگی و بعضی از هتلداران استان رونمایی شد.

بعضی از افراد بر این باور هستند که قرار است جوامع استانی تغییر نموده و هتلداران درصدد نظارت و تجمیع با بومگردی ها هستند. از آن طرف جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور این موضوع را تکذیب نموده و میگوید که چنین قصدی در جامعه کشوری نداریم.

وی ادامه می دهد: این برنامه بعضی از استانهای کوچک در کشور است که همه اقامتگاه ها در آن استان تجمیع شده و در قالب یک تشکل فعالیت نمایند و از ایجاد تشکل های جدا با اعضای کم جلوگیری گردد، چون گاهی تعداد اعضای هیأت مدیره یا اعضای آن جوامع به قدر کفایت نیست. بنابراین با هم تجمیع شده اند که بتوانند یک جامعه را تشکیل دهند.

رئیس جامعه هتلداران کشور میگوید: در بعضی از استانها شاید 4 هتل داشته باشیم. این هتلها در عمل نمی توانند یک تشکل داشته باشند. بنابراین باید با مراکز اقامتی دیگر تجمیع شوند.

حمزه زاده می گوید: دستورالعمل ساماندهی تشکل های گردشگری قبلاً به وسیله معاون گردشگری وقت مشخص شده و به رئیس سازمان میراث فرهنگی وقت نیز ابلاغ شد. در آنجا نیز آمد که باید تشکل ها تجمیع گردد. البته این کار در عمل شدنی نیست.

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 21648

به "در بعضی از استانها جوامع بومگردی و اقامتگاه ها و هتلداران با هم یک تشکل را تشکیل داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بعضی از استانها جوامع بومگردی و اقامتگاه ها و هتلداران با هم یک تشکل را تشکیل داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید