رهبران سیاسی از رهنمودهای امام خمینی استفاده نمایند

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران- گروه بین الملل: 14 خرداد سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی است. رهبری که در دیدگاه بسیاری از شخصیت های دنیای شناخته شده است. کسی که ویژگی های متفاوتی از دیگر رهبران دنیا دارد و این نکته را می توان در تفسیر مواضع و دیدگاه های ایشان در سخنان رهبران عظیم دنیا دید.

رهبران سیاسی از رهنمودهای امام خمینی استفاده نمایند

ایشان بنیانگذار انقلاب و تفکری بودند که مرزهای جغرافیایی را درنوردید و به یک گفتمان ایدئولوژیک مهم تبدیل شد. انقلابی که در داخل مرزها نماند و هندسه آن اکنون در تمامی دنیا رو به گسترش است. تمامی شخصیت ها و نخبگان سیاسی دنیا صرف نظر از مواضع متفاوت و حتی ضدیت با انقلاب اسلامی ایران اما نتوانستند نقش مهم و تاثیرگذارامام خمینی در تغییر فرایند تاریخ و معادله دنیای را نادیده بگیرند.

مولوی حبیب الله حسام رئیس شورای اخوت اسلامی افغانستان در تبادل نظر با خبرنگاران بهره گیری از شخصیت، تجربه و اندیشه های امام خیمنی را بهترین رهنمود برای رسیدن یک جامعه به سعادت و ترقی دانست.

به گفته این عالم اهل سنت بر این اساس طبیعی است آنچه از اندیشه های سیاسی امام در جوامع اسلامی تبلور نموده، همان اتحاد و برادری است که جوامع را به کمال و استقلال می رساند.

حسام می گوید امکان دارد که در بین رهبران سیاسی کشورها اندیشه امام جای خود را باز ننموده باشد، اما بیشتر علما و اقشار دیگر جوامع به این پی برده اند که اندیشه های حضرت امام راحل یک راهکار نجات بخش و مفید است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4264

به "رهبران سیاسی از رهنمودهای امام خمینی استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبران سیاسی از رهنمودهای امام خمینی استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید