شازند بر سکوی نخست رقابت های آمادگی جسمانی استان مرکزی ایستاد

به گزارش گیگابلاگ، نصرالله نان بده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اولین دوره رقابت های آنلاین آمادگی جسمانی قهرمانی آقایان استان مرکزی با شرکت 30 ورزشکار از شهرستان های اراک، شازند و کمیجان برگزار گردید.

شازند بر سکوی نخست رقابت های آمادگی جسمانی استان مرکزی ایستاد

وی اضافه کرد: این رقابت ها آنلاین توسط داوران به صورت آنلاین قضاوت شد و در نهایت در رده سنی اول (18 تا 24 سال) سعید باقری، مهدی بیات و فرجام سلیمانپور همگی از شازند اول تا سوم شدند. رده سنی دوم (25 تا 29 سال) عباس باجلان، میثم شیرمحمدی و محمد ورمزیاری همگی از شازند به ترتیب در صندلی اول تا سوم قرار گرفتند. در رده سنی سوم (30 تا 24 سال) محمد یعقوبی از شازند بر سکوی نخست ایستاد و مجید محمد آبادی از کمیجان نایب قهرمان شد.

رئیس هیأت ورزش های همگانی استان مرکزی، اعلام نمود: همچنین، در رده سنی چهارم (35 تا 40 سال) محمد صفایی و ایمان گیلانی هر دو از شازند اول و دوم شدند و محمد هادی کمیجانی از کمیجان به مقام سوم دست یافت. در رده سنی پنجم (41 سال به بالا) هم، شهرام قادری از شازند مقام اول را کسب کرد. ناصر رحیمی مهر و حسینعلی صمدی هر دو از کمیجان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است این رقابت ها زیر نظر هیأت ورزش های همگانی استان مرکزی پیگیری شد و در رده بندی تیمی، شازند الف بر سکوی نخست ایستاد، شازند ب نایب قهرمان شد و کمیجان نیز مقام سوم را کسب کرد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8010

به "شازند بر سکوی نخست رقابت های آمادگی جسمانی استان مرکزی ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شازند بر سکوی نخست رقابت های آمادگی جسمانی استان مرکزی ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید