عبداللهی: آلومینیوم تیمی نوپا اما پدیده است، بازیکنان ما روحیه مبارزه طلبی بالایی دارند

به گزارش گیگابلاگ، مربی آلومینیوم اراک گفت که بازیکنان این تیم باید کیفیت خود را در سطح بالا نگه دارند و به فوتبال ایران نشان دهند که آلومینیوم یک پدیده است.

عبداللهی: آلومینیوم تیمی نوپا اما پدیده است، بازیکنان ما روحیه مبارزه طلبی بالایی دارند

حمیدرضا عبداللهی درباره رجحان یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل تراکتور تبریز، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تراکتور یکی از پُرقدرت ترین تیم های لیگ برتر است و بازیکنان این تیم چند سال است کنار هم بازی می نمایند. آنها یکدیگر را خیلی خوب می شناسند و با برنامه ریزی خوب در ادامه فصل می توانند پیروز شوند. بازیکنان عظیم و باتجربه ای در تراکتور بازی می نمایند و در آنالیزهای خود کوشش کردیم ضمن بستن راه های نفوذ حریف، از نقاط ضعف این تیم هم استفاده کنیم.

وی با اشاره به عملکرد تدافعی شاگردان خطیبی در نیمه دوم توضیح داد: خدا را شکر از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم و سپس با دنبال کردن سیستم دفاع و ضدحمله، منتظر فرصت گلزنی بودیم. موقعیت هایی هم نصیب ما شد که وارد دروازه تراکتور نشد. شدت باد در هر دو نیمه بالا بود و اگر بادی نمی وزید، کیفیت مسابقه بهتر از این هم می شد.

مربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه اعضای این تیم از ابتدا به خودشان باور داشتند، گفت: تیمی که به خودش ایمان داشته باشد، فرایند بهتری خواهد داشت. بچه ها این مسئله را درک کردند و مقابل پرسپولیس و تراکتور روحیه بالایی داشتند. فلسفه تهاجمی در وجود آنها بود و این نکته از همه چیز مهمتر است. جسارت و روحیه مبارزه طلبی بازیکنان آلومینیوم بالاست و امیدوارم این فرایند را در هفته های آینده حفظ کنیم. بچه ها باید سطح خود را در همین نقطه نگه دارند تا فوتبال ایران بداند آلومینیوم یک پدیده است. تیم علاوه بر کسب نتایج خوب، بازی های هجومی و نترسی ارائه نموده و در فوتبال تهاجمی از بسیاری از تیم ها بهتر بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم سازان می توانند به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شوند یا خیر، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و این هفته با تمام وجود مقابل سایپا بازی می کنیم. ممکن است بعضی اوقات مانند ملاقات با ذوب آهن و شهر خودرو به خواسته کامل خود نرسیم، اما مهم این است که تمام فکر و ذکر بازیکنان و مربیان بر این است که حداکثر امتیازات را در هر بازی بگیریم. آلومینیوم تیمی نوپاست و به تازگی به لیگ برتر آمده است. کوشش، حرف اصلی را در فوتبال می زند و باید کوشش کنیم تا اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد.

وی درباره فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در فصل نقل وانتقالات اعلام کرد: قطعاً نقل وانتقالات خواهیم داشت و خطیبی به دنبال ترمیم تیم است. هر تیم کاستی هایی دارد و ما هم به دنبال رفع کردن نقاط ضعف خود هستیم. اسکلت بندی تیم ما مشکل ندارد و بازیکنان آلومینیوم باانگیزه و باهوش هستند، اما اگر احتیاج به خرید بازیکن جدید داشته باشیم، چنین کاری خواهیم کرد. هنوز در خصوص جدایی بازیکنی تصمیم نگرفته ایم و پس از سرانجام نیم فصل اول به این موضوع فکر می کنیم.

مربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا سایر باشگاه ها با بازیکنان این تیم مذاکره نموده اند یا خیر، به خبرنگاران گفت: ما هم شنیدیم با بازیکنان بعضی تیم ها صحبت نموده اند، اما بازیکنان ما با آلومینیوم قرارداد دارند و چون باشگاه به تعهدات خود پایبند است، آنها نمی توانند تیم را ترک نمایند. به نظرم تنها بازیکنانی که خطیبی خواهان جدایی آنها باشد می توانند آلومینیوم را ترک نمایند. باشگاه به تمامی تعهدات خود عمل نموده و پشت خطیبی است. مدیران آلومینیوم، تمام برنامه های سرمربی را انجام می دهند و باشگاه به سمت حرفه ای شدن می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

عبداللهی درباره مصدومان تیم آلومینیوم اراک توضیح داد: محسن ربیع خواه تا نوروز به ما اضافه می گردد و سایر بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7995

به "عبداللهی: آلومینیوم تیمی نوپا اما پدیده است، بازیکنان ما روحیه مبارزه طلبی بالایی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: آلومینیوم تیمی نوپا اما پدیده است، بازیکنان ما روحیه مبارزه طلبی بالایی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید