عجیب ترین پارک موضوعی دنیا در ژاپن

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش زندگی امروز ،این ریزورت عظیم به زیبایی یک شهر اروپایی را با کانال های زیبا و معماری خاص و آسیاب های بادی به تصویر کشیده است که قرار دریافت آن در قلب شهری که همه چیز آن کاملا متفاوت و متناقض است آن را جذاب تر و خارق العاده تر ساخته است.

عجیب ترین پارک موضوعی دنیا در ژاپن

در این پارک ساختمان هایی به سبک معماری هلندی ساخته شده است که شامل هتل ، تئاتر ، موزه ، فروشگاه و رستوران می گردد ، کانال هایی که در میان آنها کشیده شده است نیز امکان قایق سواری در این پارک را برای بازدیدکنندگان فراهم می نماید. علاوه بر اینها وسایل تفریحی متعددی نیز در این پارک وجود دارد. گل های فصلی این پارک نیز به جذابیت مناظر آن می افزایند. همچنین رویدادهای مختلفی در زمانهای مختلف سال در این پارک برگزار می گردد که از آنها می توان به فستیوال گل های لاله که در فصل بهار برگزار می گردد اشاره نمود.

این ریزورت به دو قسمت تقسیم می گردد : منطقه پارک موضوعی و منطقه بندرگاه که هر دو منطقه هم جاذبه های رایگان دارند هم جاذبه هایی که برای دیدنشان باید بلیت تهیه کرد. بیشتر جاذبه های این ریزورت در قسمت پارک موضوعی قرار گرفته است و اغلب بلیت های معمولی که خریداری می گردد امکان ورود به هر دو منطقه را به بازدیدکنندگان می دهد. اما یک بلیت اختصاصی به قیمت 1000 ین وجود دارد که فقط برای ورود به بندر باید تهیه گردد.

اطراف این پارک موضوعی نیز تعداد زیادی هتل به سبک اروپایی وجود دارد که از آنها می توان به هتلی با نام هتل یوروپ (Hotel Europe) اشاره نمود که در آن رستوران های اختصاصی وجود دارد و گاهی کنسرت های کلاسیک برگزار می گردد ، هتل آمستردام (Hotel Amsterdam) نیز یکی دیگر از این هتل ها است که در داخل پارک قرار گرفته است.

پارک موضوعی Huis Ten Bosch که در جزیره هاریو (Hario Island) در بخش جنوبی ساسبا واقع شده است در سال 1992 افتتاح شده است.

منبع:لست سکند

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: زندگی روز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3183

به "عجیب ترین پارک موضوعی دنیا در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین پارک موضوعی دنیا در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید