مازندران در آستانه شرایط قرمز کرونایی کرونا در مازندران جا خوش نموده است

به گزارش گیگابلاگ، با شناسایی 120 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در مازندران، زنگ خطر شرایط قرمز کرونا در استان به صدا درآمد.

مازندران در آستانه شرایط قرمز کرونایی کرونا در مازندران جا خوش نموده است

به گزارش خبرنگار از ،دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شرایط قرمز دو شهر آمل و بهشهر و شرایط هشدار 3 شهر فریدونکنار، نوشهر و قائمشهر،گفت: 24 ساعت گذشته 97 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های تابعه این دانشگاه بستری و 53 بیمار بهبود یافته نیز مرخص شدند.

او با اشاره به تحت درمان بودن 334 بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اضافه نمود: با توجه به فرایند افزایشی ابتلا به این بیماری در استان، تغییر علائم ابتلا و شیوع بیماری در سن پایین، بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در مکان های بسته و شستشوی مرتب دست ها تاکید نمود.

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به خروج این شهرستان از شرایط زرد به نارنجی و پذیرش 23 بیمار جدید کرونایی 24ساعت گذشته در بیمارستان های تابعه این دانشگاه گفت: در این مدت 20بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

  • کرونا در مازندران جا خوش نموده است

او به بستری بودن 116 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره و اضافه نمود: اکنون، 25بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

س

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4755

به "مازندران در آستانه شرایط قرمز کرونایی کرونا در مازندران جا خوش نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران در آستانه شرایط قرمز کرونایی کرونا در مازندران جا خوش نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید