محمدیان: فعالیت در ستاد مبارزه با کرونا را وظیفه خود می دانم

به گزارش گیگابلاگ، ملی پوش پارا دوومیدانی درباره فعالیت های خود به صورت داوطلبانه در مبارزه با بیماری کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

محمدیان: فعالیت در ستاد مبارزه با کرونا را وظیفه خود می دانم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سجاد محمدیان در مورد مشارکت در فعالیت های اجتماعی، گفت: علاقه زیادی به فعالیت اجتماعی دارم و پیش از این نیز با همراهی هیئت استان لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه نیز یاری نموده بودم. اکنون که ویروس کرونا شیوع پیدا نموده است به نمایندگی از خانواده عظیم قهرمانان ورزش جانبازان و معلولین، به همراه هیئت و در کنار ورزشکاران دیگر رشته های استان به ضدعفونی معابر شهری، سالن های ورزشی و منازل پرداختم تا بتوانم برای کشورم در این زمینه نیز مثمر ثمر باشم.

وی اضافه نمود: فعالیت در ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا را وظیفه خودم می دانم و کوشش می کنم با رعایت پروتکل های بهداشتی علاوه بر حفظ سلامتی خودم، به مردم استانم برای کاهش انتقال این ویروس یاری کنم.

دارنده مدال نقره پارالمپیک ریو در گفت وگو با سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، اعلام نمود: در این مدت نیز با شروع رزمایش همت جوانانه و یاری مومنانه، همراه با هیئت به تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی و توزیع آن در بین خانواده ورزشکاران آسیب دیده از این بیماری پرداختیم. از تمام مردم کشورم می خواهم در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا را با زدن ماسک رعایت نمایند تا با کاهش انتقال این ویروس به حفظ سلامتی جامعه یاری کنیم.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5124

به "محمدیان: فعالیت در ستاد مبارزه با کرونا را وظیفه خود می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: فعالیت در ستاد مبارزه با کرونا را وظیفه خود می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید