مدیر حقوقی فولاد: صدور و ابلاغ رأی واسعی از صبح دیروز اعلام شده بود، به دنبال شکایت از تراکتور نیستیم

به گزارش گیگابلاگ، مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: صدور رأی کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت سعید واسعی از صبح دیروز اعلام شده بود.

مدیر حقوقی فولاد: صدور و ابلاغ رأی واسعی از صبح دیروز اعلام شده بود، به دنبال شکایت از تراکتور نیستیم

عارف عارف نیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان از به میدان رفتن سعید واسعی برای تراکتور در دیدار مقابل فولاد گفت: بازیکنی که دیروز برای تراکتور بازی کرد، بازیکنی بود که به دلیل فسخ غیر موجه با حکم کمیته مشخص شرایط 4 ماه محروم و به پرداخت مبلغی برای غرامت محکوم شده است. به همین دلیل ما بر حسب این حکم که از دیروز صبح در رسانه ها اعلام شده بود، نسبت به حضور این بازی در دیدار روز گذشته طرح شکایت کرده ایم.

وی اعلام کرد: با همه احترامی که به تیم تراکتور و هواداران پرشور این باشگاه داریم، برای دفاع از حق باشگاه فولاد به کمیته انضباطی شکایت کرده ایم. بحث ما شکایت از باشگاه تراکتور نیست و صرفا حضور غیر قانونی این بازیکن در زمین را بررسی خواهیم کرد.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد اشاره کرد: اگر حکم محرومیت این بازیکن به باشگاه پیکان اعلام شده بود، باید به بازیکن اطلاع داده می شد. چون طبق اعلام قاطع رئیس کمیته مشخص شرایط در رسانه ملی، برای این بازیکن حکم صادر و ابلاغ شده است. در این شرایط کمیته انضباطی به عنوان مرجع رسیدگی کننده باید این موضوع را بررسی کند.

عارف نیا تاکید کرد: طبق ماده 61 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور بازیکن غیر مجاز در زمین، نتیجه بازی باید به تیم حریف واگذار شود. صدور حکم کمیته مشخص شرایط روز گذشته برای بازیکن استقلال نیز رسانه ای شده بود و عزیزان در باشگاه استقلال هم به دلیل صدور همین حکم از بازیکن شان در زمین استفاده نکردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7163

به "مدیر حقوقی فولاد: صدور و ابلاغ رأی واسعی از صبح دیروز اعلام شده بود، به دنبال شکایت از تراکتور نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر حقوقی فولاد: صدور و ابلاغ رأی واسعی از صبح دیروز اعلام شده بود، به دنبال شکایت از تراکتور نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید