نفرزاده: گنبد مستحق برد بود، بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم خاتم اردکان با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم شهرداری گنبد شد.

نفرزاده: گنبد مستحق برد بود، بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند

فرهاد نفر زاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان پس از شکست مقابل شهرداری گنبد گفت: وقفه ایجاد شده در مسابقات ما را از شرایط رقابت خارج کرد. بازیکنانم در بازی امروز فکر نمی کردند تیم گنبد با این شرایط ظاهر گردد، گنبدی ها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و باعث شدند بازیکنانم نتوانند تمرکز و انسجام لازم را حفظ نمایند.

سرمربی تیم خاتم اردکان ادامه داد: در نهایت بازی را واگذار کردیم، گنبد نشان داد بسیار خوب خود را برای آغاز مجدد مسابقات آماده نموده است، از تیم ما بهتر بودند، آنها لایق این پیروزی بودند و به آنها تبریک می گویم.

نفرزاده درباره حضور الکنو یا کاستلانی در تیم ملی والیبال ایران گفت: هر دو از مربیان بسیار خوب هستند و می توانند به تیم ملی بزرگسال ایران یاری نمایند، مهم نیست کدام اسم سرمربی می گردد بلکه مهم این است که چه شرایطی را برای آنها در تیم ملی فراهم می کنیم تا بتوانند در المپیک کارشان را انجام دهند، قطعاً با سکان داری هر یک از این دو مربی تیم ملی والیبال ایران می تواند یکی از تیم های خوب حاضر در المپیک باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6668

به "نفرزاده: گنبد مستحق برد بود، بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرزاده: گنبد مستحق برد بود، بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید