واتساپ نمی خواهد در روزهای کرونایی، از زوم و اسکایپ و دیگر رقبا کم بیاورد: به روزرسانی خوب با امکان تماس ویدئویی همزمان 8 نفر با هم

به گزارش گیگابلاگ، تا پیش از مشکل جهانی کرونا، شاید فقط افراد اندکی نیاز داشتند که تماس های ویدئویی همزمان برقرار کنند و بنابراین توسعه دهندگان و مدیران اپ های ارتباطی، وقت و سرمایه زیادی روی این امر اختصاص نمی دادند.

واتساپ نمی خواهد در روزهای کرونایی، از زوم و اسکایپ و دیگر رقبا کم بیاورد: به روزرسانی خوب با امکان تماس ویدئویی همزمان 8 نفر با هم

اما حالا، همه ما به ویژگی برقراری تماس های ویدئویی همزمان چندنفری، نیاز پیدا کرده ایم.

واتساپ با اینکه فراگیر است و کاربران زیادی دارد، اما معمولا به روزرسانی های قطره چکانی ارائه می دهند و در هر به روزرسانی، ویژگی های ساده ای که ماه ها و سال هاست سرویس هایی مثل تلگرام دارند، به اسم به روزرسانی به خورد ما می دهد.

اما فیلتر نبودن واتساپ، سادگی و همچنین نصب بودن آن روی بیشتر گوشی ها باعث شده که به اصطلاح کارراه انداز باشد.

و حالا خبرهایی از یک به روزرسانی به اصطلاح انقلابی در واتساپ به گوش می رسد که یکی از اجزای آن افزوده شدن امکان تماس ویدئوی همزمان 8 نفر با هم است. سابق بر این تنها 4 نفر می توانستند تماس ویدئویی با هم برقرار کنند.

نسخه بتای اپلیکیشن iOS و اندروید واتساپ حالا این ویژگی جدید دارد. نسخه بتای اپ های iOS را همان طور که می دانید باید با TestFlight بگیرید.

در مقام مقایسه زوم و Hangouts در نسخه پولی امکان تماس ویدئویی 250 نفر را با هم می دهند و اسکایپ هم امکان تماس همزمان50 نفر با هم را فراهم می کند.

امیدواریم که واتساپ بتواند زودتر عقب افتادگی های خود را جبران کند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3684

به "واتساپ نمی خواهد در روزهای کرونایی، از زوم و اسکایپ و دیگر رقبا کم بیاورد: به روزرسانی خوب با امکان تماس ویدئویی همزمان 8 نفر با هم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ نمی خواهد در روزهای کرونایی، از زوم و اسکایپ و دیگر رقبا کم بیاورد: به روزرسانی خوب با امکان تماس ویدئویی همزمان 8 نفر با هم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید