پرداخت 273 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان ایلام از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/ایلام مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام از پرداخت بیش از 273 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان این استان در شش ماهه نخست سال جاری به وسیله این صندوق قرض الحسنه اطلاع داد.

پرداخت 273 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان ایلام از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

یداله حیدرنژاد در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر ، اظهار کرد: این میزان تسهیلات، به تعداد بیش از 2 هزار و 900 نفر پرداخت شده که عمده این تسهیلات در زمینه حمایتی بوبه میزان 120 میلیارد ریال به بیش از 2 هزار نفر بوده است.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام گفت: بعد از تسهیلات و کمکهای حمایتی، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بیشترین موارد پرداختی این صندوق را شامل می گردد که در این زمینه نیز در شش ماهه نخست سال جاری 108 میلیارد ریال به بیش از 400 نفر پرداخت شده است.

حیدرنژاد ادامه داد: در زمینه مسکن نیز در این مدت 35 میلیارد ریال به بیش از 270 نفر پرداخت شده است، همچنین در زمینه سایر نیازهای مددجویان نیز بیش از 10 میلیارد ریال به حدود 200 نفر مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت های قرض الحسنه ای از مهم ترین رویکردهای این نهاد است، توضیح داد: علاوه بر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، به وسیله صندوق قرض الحسنه مهر و بانک رسالت نیز با معرفی این نهاد در این مدت بیش از 75 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده که در این زمینه بیش از 800 نفر از این تسهیلات برخوردار شده اند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6158

به "پرداخت 273 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان ایلام از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 273 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان ایلام از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید