پیرلو: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم، توپ را خیلی کُند به گردش درآوردیم

به گزارش گیگابلاگ، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد بازیکنانش مقابل نماینده مجارستان ابراز نارضایتی کرد.

پیرلو: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم، توپ را خیلی کُند به گردش درآوردیم

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سختی با نتیجه 2 بر یک مقابل فرنس واروش مجارستان پیروز شد و صعود زودهنگامش به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها را قطعی کرد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما قصد داشتیم با رویکردی متفاوت این بازی را شروع کنیم، اما می دانیم در بازی هایی که روی کاغذ آسان به نظر می رسند، می تواند مشکلاتی وجود داشته باشد. ما بازی را در شروع خیلی آسان گرفتیم و خوب بازی را دنبال نکردیم.

وی افزود: حریف را آنطور که باید تحت فشار قرار ندادیم که البته کمی از دست دادن قدرت مان پس از آن همه بازی طبیعی است، اما مهم این بود که اجازه ندهیم این شرایط ادامه پیدا کند و از ضدحملات فرنس واروش جلوگیری کنیم و پیروز به این کار هم شدیم. از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم، اما فرنس واروش عقب نشست و ما باید در این شرایط توپ را سریعتر به گردش در می آوردیم، ولی توپ را خیلی کند به گردش درآوردیم و همین مسئله دفاع کردن را برای حریف آسانتر کرد.

سرمربی یوونتوس شرح داد: فرنس واروش با تعداد زیادی بازیکن به دفاع کردنش ادامه می داد و ما را دعوت به حمله می کرد، اما در این شرایط اگر در لحظه مناسب حمله نکنید، بازی در دستان حریف می افتد. در این بازی هم که هر موقع زمان بندی درستی برای حمله داشتیم، خطرناک ظاهر شدیم.

پیرلو همچنین در تمجید از مدافع هلندی اش که با ریکاوری به موقع شانه دررفته اش، جای خالی بونوچی و کیه لینی را به نوعی پُر کرد، گفت: می دانستیم که دلیخت در سن 20 سالگی سابقه کاپیتانی (آژاکس) را داشته، از این رو منتظر بازگشت او به ترکیب بودیم و می دانستیم که او به ما کمک زیادی هم در کارهای دفاعی و هم در بازیسازی از عقب زمین خواهد کرد.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر همچنین در انتقاد از عملکرد هافبک برزیلی اش در این بازی یادآور شد: آرتور در این بازی کمی سر به هوا بود و توپ را برای پاس دادن، بیش از حد نگه می داشت، این در حالی است که باید توپ را در عرض پخش می کرد و سعی در باز کردن خط دفاعی فرنس واروش می کرد. او باید بازی را باز می کرد تا موقعیت های تک به تک بیشتری خلق می شد. وقتی توپ به کندی به گردش در می آید، مدافعان حریف اجازه پیدا می کنند به جای خود بازگردند.

وی همچنین در خصوص مهاجم آرژانتینی اش که در این بازی در ترکیب اصلی یووه بود، اما نتوانست کار خاصی انجام دهد، گفت: دیبالا آنطور که باید خوب کار نکرد، اما همانطور که قبلاً هم گفته ام، او مصدوم بوده و هفته ها آنتی بیوتیک مصرف می کرد، از این رو طبیعی است که به او زمان بدهیم تا به فرم و شکل ایده آلش بازگردد. پائولو نیاز به این دارد که محدودیت هایش را در تمرینات کنار بزند تا به فرم و شکل خودش بازگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6997

به "پیرلو: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم، توپ را خیلی کُند به گردش درآوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم، توپ را خیلی کُند به گردش درآوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید