چاپ کتابی درباره بصیرت حضرت عباس(ع)

به گزارش گیگابلاگ، محمدحسن محمدی مدیر انتشارات مهاجر در گفتگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: حمیدرضا صفاکیش مولف این کتاب، استاد تاریخ است و این کتابش آماده چاپ بود که از وجود آن باخبر شدیم و قرار شد تا کتاب را به چاپ برسانیم.

چاپ کتابی درباره بصیرت حضرت عباس(ع)

وی افزود: این کتاب، زندگینامه حضرت ابالفضل(ع) را شامل می شود و در واقع معرفی نامه و حوادث زندگی ایشان را در بر می گیرد. در این کتاب همچنین خانواده حضرت عباس(ع) به همراه شخصیت اعجاب انگیز مادرشان حضرت ام البنین (س) معرفی می شوند. چون نام مادر حضرت عباس(ع) هم فاطمه بود. اما برای این که نمی خواست نسبت به حضرت فاطمه زهرا(س) بی احترامی شود، گفت من را فاطمه ننامید و از آن به بعد او را با لقب ام البنین خطاب کردند.

این مدیر نشر در ادامه گفت: متن کتاب هم حالت تاریخی و مستند دارد و هم وجهه ادبی دارد. البته وجه تاریخی و مستند آن غلبه دارد. این اثر همچنین اشعار مربوط به حضرت عباس(ع) از آثار شاعران فارسی زبان را شامل می شود. کرامات این شخصیت از دیگر مطالب کتاب هستند و یک سری از کراماتی که در کتاب درج شده اند، کراماتی هستند که نویسنده اثر خودش به چشم خود دیده است. به علاوه، این کتاب تصاویر قدیمی و جدید حرم حضرت عباس(ع) را در میان صفحات خود دارد.

محمدی گفت: کتاب 260 صفحه دو رنگ دارد و با 2 جلد سخت و شومیز چاپ شده است که قیمت جلد شومیز آن 9 هزار تومان و قیمت جلد سخت آن نیز 15 هزار تومان است. هر 2 نوع، با هزار و 100 نسخه به چاپ رسیده اند. نسخه های جلد شومیز کتاب از صحافی خارج شده اند اما نسخه های جلد سخت هنوز در صحافی هستند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3747

به "چاپ کتابی درباره بصیرت حضرت عباس(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کتابی درباره بصیرت حضرت عباس(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید