کرونا در مازندران بی رحمانه به پیش می رود

به گزارش گیگابلاگ، با شناسایی 368 بیمار جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مازندران به یکهزار و 921 نفر رسید.

کرونا در مازندران بی رحمانه به پیش می رود

به گزارش خبرنگار از ،بر اساس آمار های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی 368 بیمار جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به یکهزار و 921 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: 24 ساعت گذشته 311 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و 267 نفر ترخیص شدند.

او اضافه کرد: یکهزار و 610 بیمار مبتلا به کووید 19 هم اکنون در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و 264 بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 57 بیمار کرونایی جدید 24 ساعت گذشته در 4 بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 47 بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های بابل را 311 نفر اعلام نمود و اضافه کرد: 43 نفر با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به آمار نگران کننده افزایش بستری شده های کرونایی در بیمارستان ها، گفت: قرار دریافت افراد در تجمعات، سفر های غیر ضروری و جدی ندریافت دستورالعمل های بهداشتی باعث شد تا مازندران در شرایط قرمز کرونایی قرار بگیرد.

س

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4986

به "کرونا در مازندران بی رحمانه به پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در مازندران بی رحمانه به پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید