یک سریال تاریخی درباره دوره صفویه ساخته می شود

به گزارش گیگابلاگ، تهران (پانا) - تهیه کننده بیگانه ای با من است قرار است با تصویب فیلمنامه در شبکه دو، سریالی با فضای دوره صفویه را آغاز کند و تولید آن برای سال 1400 اتفاق خواهد افتاد.

یک سریال تاریخی درباره دوره صفویه ساخته می شود

به گزارش تسنیم ، بهروز مفید تأکید کرد که سریال بیگانه ای با من است با کارگردان دوم و تدوین همزمان، اواسط آبان ماه به خاتمه می رسد.

او درباره زمان پخش سریال گفت: بعد از سریال بوم و بانو، شبکه دو تصمیم می گیرد ابتدا بیگانه ای با من است روی آنتن برود و یا از سرنوشت 3؛ باید منتظر بمانیم که بنابر ترکیب سریال های دیگر شبکه ها، کدام یک از این دو سریال زودتر به آنتن خواهند رسید. اما در هر صورت بیگانه ای با من است اواسط آبان ماه ما 45 قسمت سریال را تحویل شبکه دو خواهیم داد.

این تهیه کننده از ساخت سریالی درباره دوره صفویه خبر داد و گفت: مهیار عنوان سریالی درباره عیّار دوره صفویه است. این مجموعه تلویزیونی 31 قسمتی در صورتیکه مورد تصویب گروه فیلم و سریال شبکه دو قرار بگیرد پیش تولید را آغاز می کنیم. از آن جائیکه جنس فیلمنامه و تولید این مجموعه به فضای بهار و تابستان نیازمند است حتماً باید شرایط را برای تولید در اوایل سال 1400 فراهم کنیم.

او در خصوص انتخاب کارگردان و بازیگران سریال، اعلام نمود: کارگردان سریال هنوز معین نشده است. حتماً چند بازیگر شاخص خواهیم داشت اما فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مهیار در اولویت بندی های تلویزیون قرار گرفته است؟ آن وقت می توانیم درباره جزئیات ساخت این سریال تصمیم گیری کنیم.

مفید در خصوص لوکیشن های ساخت این سریال تأکید کرد: این پروژه در حد سریال های الفِ تلویزیون است. برای آن روستا و فضایی را باید درنظر گرفت که بتواند روایتگر دوره صفویه باشد. فکر نمی کنم شهرک سینمایی بتواند به تنهایی جوابگو باشد. چرا که یکی از مسائل شهرک سینمایی این است که لوکیشن هایش تکرار می شوند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6009

به "یک سریال تاریخی درباره دوره صفویه ساخته می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک سریال تاریخی درباره دوره صفویه ساخته می شود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سریال تاریخی درباره دوره صفویه ساخته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید