15 عکس پروفایل عاشورای حسینی، بسیار زیبا و جدید

به گزارش گیگابلاگ، محرم تو را به یاد چه می اندازد؟ عاشورا، کربلا، تشنگی حسین (ع)، دسته ها، سینه زنی، تکیه، حسینیه، غذای نذری و… با آمدن محرم یاد حماسه حسین (ع) و یارانش جلوه گر می گردد. حماسه ای که اسلام را تقویت کرد آن امام بزرگوار در برابر ظلم و ستم ایستاد تا به ما بگوید مرگ از زندگی ننگین بهتر است و زندگی به هر قیمتی زیبا نیست. با فرارسیدن عاشواری حسینی، هر کسی در کوشش است تا به نوعی ارادت خود را به امام حسین و یاران باوفایش نشان دهد، از این رو ما نیز در این مطلب گلچینی از عکس پروفایل عاشورا را برای شما گردآوری نموده ایم تا در شبکه های اجتماعی خود از آنها بهره ببرید.

15 عکس پروفایل عاشورای حسینی، بسیار زیبا و جدید

عکس پروفایل عاشورا

یا حسین شهیدلبیک یا حسینمکن ای صبح طلوعیا حسین ابن علییا حسین مظلومیا حسین شهیدظهر عاشوراعصر فردا بدنش زیر سم اسبان استیا حسین تشنه لببه همه رو زدم اما چه کنم خندیدندلبیک یا حسین

سخن آخر

حسین جان، تو آن عظیم مرد آزاده تاریخ هستی که با تمام وجودت، درد و غمت را در خودت فرو خوردی، ظلم روزگار را تحمل نکردی و در مقابل باطل سینه سپر نمودی و از جان و مال و اهل بیتت گذشتی تا در برابر ذلت و خواری، سر تعظیم فرود نیاوردی و معنا و مفهوم واقعی آزادگی، ایستادگی و مقاوت را با تقدیم خون پاکت به جهانیان نشان دهی.

حسین جان، ای فرزند پاره تن رسول خدا، تو با خون مقدست رسالتی که بار آن بر روی شانه هایت سنگینی می کرد را به تنهایی تا آخرین لحظه حمل کردی و با مبارزه ای بس ناجوان مردانه در مقابل سپاه شیاطینی که ظالمانه در برابر تو و یارانت ایستادند به عالم بشریت هدیه دادی.

حسین جان، ای پیغام آور حق و حقیقت، تو با بذل جان و خاندانت، در نبردی نابرابر آزادی و آزادگی را برایمان به ارمغان آوردی و خود سرای فانی، آن سرایی که حاصلش چیزی جز غم و اندوه و درد و رنج نیست را با شوق ملاقات جدت وداع گفتی.

امیدواریم از مشاهده این مطلب لذت برده باشید. شما می توانید برای دسترسی به متن و شعرهای زیبای محرم نیز، مطالب 12 متن عاشورای حسینی ادبی و کوتاه، برای تسلیت روز عاشورا، زیباترین مجموعه شعر عاشورا، شعر محرم و شعر در خصوص امام حسین (ع) را دنبال کنید. از قلم نیاندازید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5723

به "15 عکس پروفایل عاشورای حسینی، بسیار زیبا و جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 عکس پروفایل عاشورای حسینی، بسیار زیبا و جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید