73 تن از مقامات امنیتی آمریکا از نامزدی بایدن حمایت کردند

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، بیش از 70 تن از مقامات پیشین و جمهوریخواه امنیت ملی آمریکا از جمله رؤسای سابق سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) و پلیس فدرال آمریکا (FBI) روز جمعه در پی پذیرش نامزدی حزب دموکرات از سوی جو بایدن، پشتیبانی خود را از این نامزد دموکرات اعلام کردند.

73 تن از مقامات امنیتی آمریکا از نامزدی بایدن حمایت کردند

این گروه از مقامات امنیتی آمریکا موسوم به گروه مقامات امنیت ملی پیشین و جمهوریخواه برای بایدن شامل برخی از بلندپایه ترین اعضای جمهوریخواه تشکیلات دفاعی و اطلاعاتی می شوند که سابقه فعالیت در دولتهای دونالد ریگان، جورج بوش پدر، جورج بوش پسر و ترامپ را در کارنامه خود دارند.

برخی از شخصیت های برجسته این گروه قدرتمند 73 نفره عبارتند از: ژنرال مایکل هایدن، مدیر امنیت ملی و رئیس سیا؛ ویلیام وبستر، تنها فردی که عهده دار ریاست هر دو سازمان سیا و اف بی آی بوده است؛ جان نگروپونته، نخستین مدیر اطلاعات ملی؛ مایکل لِیتر، مدیر پیشین مرکز ملی مقابله با تروریسم؛ و مایک دانلی، وزیر پیشین نیروی هوایی ایالات متحده.

این موضع گیری تُند علیه دولت کنونی آمریکا و اعلام حمایت قاطع از نامزدی جو بایدن در انتخابات پیش رو که درست سه روز پیش از برگزاری مجمع حزب جمهوریخواه برای اعلام نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا صورت گرفت، نشاندهنده رویگردانی گروهی از اعضای حزب جمهوریخواه به ویژه کهنه کاران حوزه اطلاعات و سیاست خارجی آمریکا از دونالد ترامپ است.

این گروه امنیتی قصد دارد در یک آگهی تمام صفحه که قرار است روز جمعه در روزنامه وال استریت ژورنال انتشار یابد، اعلام کند: ترامپ نشان دادکه فاقد خصوصیت و شایستگی لازم برای هدایت این کشور است و با در پیش دریافت رفتاری فاسد، خود را به عنوان فردی نامناسب برای فعالیت در سمت ریاست جمهوری مطرح ساخت.

در ادامه متن این آگهی آمده است: ما به این نتیجه گیری رسیده ایم که دونالد ترامپ کشور ما را به شکست کشاند و اینکه جو بایدن، معاون [پیشین] ریاست جمهوری باید به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده انتخاب شود.

شایان ذکر است که این گروه یکی از سازمانهای جمهوریخواه و مخالفِ انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات سوم نوامبر است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5398

به "73 تن از مقامات امنیتی آمریکا از نامزدی بایدن حمایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "73 تن از مقامات امنیتی آمریکا از نامزدی بایدن حمایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید