ایرپاد اپل پاییز سال جاری با این قابلیت ها از راه می رسد، عکس

به گزارش گیگابلاگ، در پاییز سال جاری، اپل AirPods Pro 2 را با سه ویژگی تازه برجسته به روزرسانی می نماید؛ صدای تطبیقی، صدای شخصی سازی شده، و آگاهی مکالمه.

ایرپاد اپل پاییز سال جاری با این قابلیت ها از راه می رسد، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، صدای تطبیقی یک حالت گوش دادن است که به صورت پویا حالت شفافیت و حذف نویز فعال را بر اساس شرایط محیط شما ترکیب می نماید. برای برترین تجربه در حال حاضر، به طور اتوماتیک بین حالت ها تغییر می نماید.

صدای شخصی سازی شده از یادگیری ماشین برای درک شرایط محیطی و ترجیحات گوش دادن در طول زمان استفاده می نماید تا تجربه رسانه ای را به طور اتوماتیک تنظیم کند. هوشیاری مکالمه صدای موسیقی را کاهش می دهد و صداهای جلوی شما را افزایش می دهد در حالی که به محض آغاز صحبت، نویز پس زمینه را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی ایران از موشک پیشرفته هراسناک برای آمریکا

شکارچی ترسناکی که پشت سرش چشم دارد / عکس

یکی، همه یا ترکیبی از این ویژگی ها در حال حاضر در محصولات رقیب موجود است، اما خوشحالیم که اپل هدفون های موجود خود را با چنین ویژگی های مهم جدیدی به روزرسانی می نماید.

به روزرسانی های سوئیچ اتوماتیک به این معنی است که زمان اتصال بین دستگاه های اپل شما به طور قابل توجهی سریع تر و قابل اطمینان تر خواهد بود، بنابراین فرآیند انتقال از یک دستگاه به دستگاه دیگر حتی یکپارچه تر می گردد.

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 20626

به "ایرپاد اپل پاییز سال جاری با این قابلیت ها از راه می رسد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپاد اپل پاییز سال جاری با این قابلیت ها از راه می رسد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید