فرشاد کوچولو دستگیر شد ، تخریب اموال، اوباش گری و نزاع عمومی توسط یک نفر

به گزارش گیگابلاگ، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری یکی از اوباش این شهرستان حین درگیری با کسبه خبر داد.

فرشاد کوچولو دستگیر شد ، تخریب اموال، اوباش گری و نزاع عمومی توسط یک نفر

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ فرامرز رضایی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اوباش در حوزه انتظامی شهرستان بهارستان، تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند که در نهایت توانستند متهمان درگیری را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در سابقه این افراد درگیری های خیابانی، شرارت، تخریب اموال عمومی، ضرب و حرح عمدی، اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با چاقو وجود دارد.

سرهنگ رضایی شرح داد: در این درگیری متهمان دو نفر از شهروندان را با ضرب چاقو مجروح کرده که هر دو فرد در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: علت وقوع درگیری این است که متهمان به دلیل خصومت شخصی به سراغ چندین مغازه دار رفته و در مقابل محل کار این افراد اقدام به حمله به آن ها کردند و پس از ایجاد درگیری و ضرب و شتم به افراد مقابل آسیب و صدمه وارد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه لقب متهم اصلی پرونده فرشاد کوچولو است، بیان داشت: وی تقریبا در هر ماه یک درگیری دارد که پس از ایجاد درگیری با رضایت طرف مقابل آزاد شده بود، مخفیگاه متهم در شهرستان های اطراف بهارستان است و هر چند وقت یکبار با حضور در این شهرستان اقدام به اوباش گری و نزاع با دیگران کرده و پس از آن نیز متواری می شده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7842

به "فرشاد کوچولو دستگیر شد ، تخریب اموال، اوباش گری و نزاع عمومی توسط یک نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد کوچولو دستگیر شد ، تخریب اموال، اوباش گری و نزاع عمومی توسط یک نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید